Melodifestivalen

Ikväll är den stora finalen och själv var man ju och spanade in genrepet igår! Det var faktiskt sjukt kul! Och jag känner att verkligen vem som helst kan vinna ikväll, det är många bidrag som man kan tänka sig vinna! Igår blev det nog bäst drag när Charlotte, Rongedal och Amy kom in på senen! Sen får vi inte glömma Sannas "empty room" som är jätte fin! Det vrålades en hel del när hon sjöng också och det kändes verkligen som att hon är en av favoriterna! !
Men den som fick mest applåder var helt klart Björn Gustavsson! Han kunde knappt prata eftersom han trots mikrofonen knappt hördes! Och jag kan ju meddela att jag och mamma säkert vrålade mest av alla!
Igår körde han inte det han kommer köra ikväll eftersom han inte vill att det ska komma ut, så vi fick se ett extranummer med honom som verkligen var underbart! Han stod lugnt o pratade o skämtade med oss, på slutet kom han ut och dansade och körde en dikt! När vi var påväg hem berättade jag för mamma att Björn är henne blivande svärson! ( :D )




Men jag vet verkligen inte vem jag hejar på ikväll, men dom som absolut inte får vinna är Nordman, Frida och Christer! Vem som helst av dom andra får vinna!





/ Camilla

Läsarnas ord
Postat av: Sussi

Roligt att höra att Björn ska bli Din blivande.
Det passar mej alldeles ypperligt.
Tänk vad mycket skratt det blir vid våra familjemiddagar.....
/Mamma

2008-03-15 @ 11:28:08
Postat av: Kim

HAHA, vad hände med Goffe och Dougie då? XD

2008-03-16 @ 10:46:16
URL: http://kcen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0