Filmer

Ja nu är det såhär, jag har legat sjuk i två jäkla dagar (skit skit skit skit skit) precis vad jag INTE ville! jag har inte haft ork att skriva i bloggen (förlåt förlåt) men jag har haft en massa tid att titta på nya filmer! så jag tänkte vara lite bloggsocial och ge er lite film tips!



The Invasion tyckte jag var riktigt bra! handlar om en psykiatriker (Nicole Kidman) som upptäcker en mystisk epidemi som drabbar människor och förändrar deras beteende. Hon upptäcker att epidemin är av utomjordiskt ursprung, vilket sätter hennes sons liv i fara då han tycks bära på nyckeln för att stoppa denna främmande invasion från yttre rymden. Om man får smittan och sen somnar vaknar man och är man helt annorlunda när man vaknar



Och sen white noise!
Jonathan Rivers förlorar sin hustru Anna. Den nyblivna änklingen blir dock kontaktad av en man som påstår sig ha kontakt med de döda via bruset som finns mellan stationerna på en radio. Rivers vill själv få kontakt med henne och dras in i en massa äventyr.
Riktigt bra film och lite småläskig här och var! Den ska jag helt klart se igen!



/Camilla

Läsarnas ord
Postat av: Tant M

The Invasion känner jag igen - jag känner mig annorlunda varje morgon då jag vaknar. Ibland är jag trött, ibland sömnig, ibland pigg, ibland jättepigg och "sometimes" kan jag känna mig som en zoombie.
Gällande White Noise har jag bara en sak att säga - stäng av radion.....

2008-03-07 @ 20:04:10
Postat av: Camilla

HAHAHA! maaret!

2008-03-08 @ 11:33:53
URL: http://fashionfleur.blogg.se
Postat av: Kim

White noise är så uttjatad nu, men den är bra? :P

2008-03-08 @ 19:12:08
URL: http://kcen.blogg.se
Postat av: Camilla

JAJAJA, jag är efter men den var apbra, du, jag, titta?

2008-03-08 @ 19:27:41
URL: http://fashionfleur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0