Shopping

Som Ida berättade igår var vi inne i den vackra staden stockholm för lite syndig shopping, och jag fick aldrig chansen att lägga in grejerna jag köpte så jag passar på nu !


Största delen av shoppingen gjorde jag på H&M Divided, vilket nog är en av favorit butikerna just nu!    
                                                                    







1.
 2.    3.     4.


1. En väldigt flummig bild, men tyvärr glömde vi ta en annan bild på det här linnet.. Men jag måste skryta om att jag gjorde det här kapet för 49,50 kr på H&M Divided
2. En kofta från H&M divided för 249 kr
3. Ett linne från H&M Divided för 49,50 kr!
4. Tröja från H&M Divided för 98 kr, vilket jag blev väldigt kär i men aldrig köpte




Vi gick in på Glitter och hittade hur mycket fina halsband som helst!


1.     2.

1. Guldig kedja med en söt guldig krokodil på för 129 kr! Hur sött som helst!
2. Underbart! En silvrig kedja med ett rött äpple med klocka på! För 129 kr! Jag och Ida köpte det tillsammans eftersom det var det sista i butiken och båda blev kära i det! Så vi kommer köra något av varannan vecka med halsbandet nu.


Och nu har jag äntligen en bild på min skinnjacka och jag har verkligen längtat efter att lägga in en bild på den sen mitt inlägg om skinnjackor!

 VILA för 900 kr!





Camilla

Läsarnas ord
Postat av: Dress Like a Princess

massa fina grejer!

2008-02-27 @ 12:20:22
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0