Queen Of The Stone Age

Igår spelade queens of the stone age på Annexet i Stockholm. Tyvärr, så var jag inte där. Men enligt de flesta tidningarnas recentioner så var det en kanon konsert!

Eftersom att jag inte kan ge någon kommentar om konserten så tar jag några andras.


"Det piper i öronen, med det var det värt"
Min kompis Nikklas kompis.

"Grym spelning gubbs. Men vem fan var idioten som skrek 'BRODER DANIEEEEEEEL' hela jävla tiden? stört jobbigt. personen i fråga stod långt fram i mitten... "
Nyckelknippan på http://www.lastfm.se/

"De sticks och trilskas, de smeker och provocerar. De är Queens Of The Stone Age och de är unika" 
Expressen.



psst.. visste du att QOTSA kommer att vara förband till Foo Fighers i sommar?

Ida-Maria

Läsarnas ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0