Melodifestivalen

Nu har melodifestivalen börjat igen och i lördags gick Amy Diamond och Christian Sjögren vidare. Jag har aldrig varit någon Amy Diamond diggare förut men den här låten var faktiskt ganska bra och jag tror hon skulle göra sig bra utomlands, om vi skulle skicka iväg henne till eurovision vill säga. Jag menar, en liten flicka med en fantastisk röst är något man kommer ihåg. Alla kommer tänka "åh vad sött". Det skulle inte förvåna mig alls om hon kom långt i eurovision.


Heja heja heja!

Sen har jag funderat på hur sjutton E-type och The poodles kom på den ironiska idén att slås ihop, jag menar, dom har inte samma musikstil ens. Bra lät det inte heller.

    +     = Sant


Sen måste jag bara jubla åt Björn Gustavssons framträdande, han mimning till haddaways låt "what is love" var helt sjukt rolig, det såg så löjligt ut! Och dikten, underbart. För er Björn Gustavsson fans som inte tittar på melodifestivalen lägger jag upp framträdandet här.



Nästa vecka är det dags för Ola, Lasse Lindh, The Nicole, Alexander Schöld, Rongedal, Sanna Nielsen, Andra generationen och Andreas Johnson och Carola.
Ska bli intressant att se Andreas Johnson och Carola tillsammans, jag känner att Andreas verkligen gjorde ettt dåligt drag när han bestämde sig för att vara med carola, men vi får väl se hur det låter.



/Camilla

Läsarnas ord
Postat av: emma

UNDERBART! Hans pappa behöver inte va rik, han kan få hångla med mej iaf! så är det. (:
Synd att vi missade allt

2008-02-14 @ 11:44:15
URL: http://emmaochellen.blogg.se
Postat av: Camilla

Hehe, jo jag vet! fast jag tar honom först! görr haha vi gick o hyrde film då ^^

2008-02-16 @ 11:31:55
URL: http://fashionfleur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0