Idol-Juryn

idol



Peter Swartling, Kishti Tomita och Daniel Breitholtz har alla bestämt sig. De slutar i "Idol"-juryn!
Gamla idol-juryn har inte haft det lätt, dom har mordhotats, fått sina hem vandalisterat under inbrott och haft folk som skrikit "bitch" efter dom på gatan. Nu är det helt enkelt inte kul längre, dom säger upp sig!

Peters kommentar är - "De vill göra förändringar - och i deras tyckte förbättringar - och jag hade en känsla av att det skulle bli mer grejer som jag inte gillade. Så vi kom överens om att det var dags att sluta på topp "

Nu är det även klart vilka dom nya Idol-Juryn är!!

jury


Det är alltså ut med Kishti, Daniel och Peter och in med Andreas Carlsson, Laila Bagge och Anders Bagge.


Anders Bagge har skrivit och producerat låtar åt bland andra Madonna, Janet Jackson, J.Lo, och Céline Dion.


Laila Bagge har agerat låtskrivare åt Céline Dion och Mya och Andreas Carlsson har skrivit låten "I want it that way" åt Backstreet Boys.


Jag personligen vet inte alls hur det här kommer bli, jag älskade idol-juryn och tyckte dom gjorde hela programmet! Det kommer absolut inte bli samma sak som förut, jag kommer sakna juryns elaka kommentarer och fördomar mot deltagare! Men vi får helt enkelt vänta och se hur det blir! Nya juryn kanske är lika hårda. Men jag vill verkligen inte att juryn ska vara några patetiska mesar som säger "du är jätte duktig, men du kommer tyvär inte vidare..". Jag hoppas verkligen det blir bra!



Camilla


p.s Klart är även att Peter Jihde fortsätter som programledare för "Idol".


Läsarnas ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0