I Stockholm med Camilla

Idag for jag och Camilla in till stockholm. På bussen in lyssnade vi på albumet "Greatest guitar solos" på hennes iPod. En av mina favoriter är Jimi Hendrix veriation av  'All along the watchtower'. Grymt härlig låt!


 
       



På Glitter köpte vi ett smycke tillsammans. Fanns bara en kvar och båda gillade det, så vi pejade hälten var och delade upp halsbandet på varannan vecka. Jag köpte ett par örhängen som såg ut som peacemärken ^_^ v


 

Halsband från Glitter, 129 :-
Örhängen från Glitter, 69,50 :-


Runt 15:00 for vi vidare till rådmansgatan för att fika med några polare. Men precis när vi anlände med tunnelbanan skulle dom dra vidare. Så vi gick till ett annat fik, Espresso House. Personligen gillar jag inte fik, eller jo, det är mysigt att sitta på, men... de tar alldeles för mycket betalt. Jag är kanske snål, men 22 kronor för te tycker jag är för mycket. Eftersom jag vägrar betala 22 kronor för lite te köpte jag en Cappuccino. När jag såg Camilla surpla på varm chocklad blev jag lite avis. 
 

     

Efter fikat åkte Camilla hem och jag mötte upp min mor. Vi köpte lite kläder och jag fick ett par nya skor. Har inte köpt skor på jättelänge. Hatar att prova skor, jag köper alltid Converse, där vet jag vilken storlek jag har.

1.  2.   
3.  4.  


1. Skor från stadium, 299 :-
2. Pösig, kortärmad luvtröja från Gina Tricot , 249 :-
3. Pösig top från Gina Tricot, 149 :-
4. Rosa långt linne från Gina Tricot, 99 :-
    Patentstickad tröja, 149 :-

http://www.ginatricot.se/


Peace, Ida-Maria.


Läsarnas ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0