I huvudet på Gynning

gynning


Carolinas serie "I huvudet på Gynning" har väl ingen missat, jag tycker att serien är helt ok då man får se hennes perspektiv på allting. Fast jag kan dock inte låta bli att bli irriterad på vissa dumma saker hon gör..
I gårdagens program mötte hon Victoria Silvestedt för att prata om parfym, var det bara jag som märkte hur dom avbröt varandra heela tiden ? Haha! Man kunde inte heller sluta märka att dom hade sin egen lilla blonda humor som ingen annan förstod.

Jag tycker inte serien får en att sluta tycka att Carolina är korkad. Även om man förstår hur hon tänker och ser på saker lite bättre.


Silvestedt  -  Det är väldigt tyst här, jag tror det är siesta eller någonting.
Gynning  -  Jaha, så dom sover alltså?

Alltså näääähhäää?

Gynning  -  jag tror verkligen att parfymen kommer lyckas, det tror jag verkligen. Om det inte gör det hoppar jag ut genom fönstret därborta! Och det vore ju lite synd...

Ja, Gynning det "vore lite synd" att ta livet av sig. Det lät så idiotiskt dumt.




/Camilla

Läsarnas ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0